Blog 03 maart 2020

Belangrijke COVID-19 informatie!

Op 23 maart maakte het kabinet duidelijk alle evenementen tot in ieder geval 1 juni af te lassen. Dit heeft veel impact op velen. Achter de schermen zijn wij dan ook druk bezig met het ondersteunen van organisaties en bedrijven in deze moeilijke periode.

Wij helpen je graag weloverwogen keuzes te maken, ongeacht de situatie. Of dit het verplaatsen, annuleren of opnieuw plannen van een evenement is, wij ondersteunen je er graag bij.

  • Wanneer je het evenement wil verzetten naar een andere datum, pas je dit aan in jouw dashboard. Dit doe je door naar jouw evenement te gaan en via ‘mogelijke acties’ te klikken op ‘bewerken’. Hier kan je de datum van jouw evenement aanpassen.
  • Het evenement kan ook officieel geannuleerd worden. Neem hiervoor contact met ons op. Wij leveren dan een bestand aan waar alle ticket kopers in staan met bijbehorende rekeningnummers en bedragen. Wanneer je de reden van annulering aan ons doorgeeft, melden wij dit in de shop. Let op: wanneer je er voor kiest om het evenement te verzetten of annuleren dien je dit zelf te communiceren naar alle bezoekers.
  • Natuurlijk kunnen er ook gewoon nog nieuwe evenementen worden georganiseerd. Deze evenementen kunnen online plaats vinden, of gepland worden voor in de toekomst. Hier helpen wij je uiteraard ook graag mee!

Laat vroegtijdig weten wanneer jouw evenement niet meer kan doorgaan zodat dit goed afgehandeld wordt met de bezoekers. Wil je advies over jouw situatie of heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag!

Terug naar blog
Logo GO-tickets

Ineke

Operationeel Manager

ISO 9001 & 27001 gecertificeerd

Jouw data is veilig bij ons! We zijn ISO 9001 en 27001 gecertificeerd en werken volgens GDPR richtlijnen.

Meer over onze werkwijze