Wanneer jij tickets hebt verkocht voor jouw evenement, kan je via jouw persoonlijke dashboard bepaalde informatie terugvinden over alle verkochte tickets.
In het GO-tickets dashboard beschikt elk evenement over een landkaart waarop verkopers kunnen zien in welke plaats de tickets zijn gekocht. Hierdoor kan er makkelijk plaatselijk of regionaal geadverteerd wordt. Deze optie is tevens alleen beschikbaar als het veld ‘postcode’ aanstaat. Deze kan door ons geactiveerd worden.
Maak gebruik van onze gratis scan app! Deze app is te downloaden in de Google Play Store (link er naar) of App store (link ernaar) en gebruik je met goede internetverbinding.
Met onze timeslots kunnen bezoekers en klanten zich registreren voor een bepaalde tijd. Hiermee reserveren ze een online plek om bijvoorbeeld op kantoor te komen werken, boodschappen te doen in de winkel, een drankje te doen op het terras, wedstrijd kijken op de sportclub of een bezoekje te brengen aan de bouwmarkt.
Via het GO-tickets systeem kunnen bezoekers kaartjes kopen voor jouw evenement of middels de time slots een plek reserveren voor een bepaalde tijd. Binnen 24 uur voor aanvang van de reservering of registratie, krijgen bezoekers volledig automatisch een mail uit het systeem met de officiële RIVM vragenlijst. Wanneer zij deze hebben ingevuld, wordt duidelijk voor de organisator of de bezoeker symptomen bevat van het coronavirus. Wanneer er geen symptomen zijn, kan de bezoeker het ticket bij aanvang laten scannen. Tijdens het scannen van de tickets, middels onze gratis GO-tickets scan app, kun je zien of de gezondheidscheck is uitgevoerd of niet.
Vaak genoeg komt het voor dat klanten hun ticket willen omboeken naar een andere datum. Dit kan eenvoudig worden geregeld in het GO-tickets systeem. Wanneer de klant zijn of haar gewenste datum doorgeeft, kan jij met één druk op de knop de tickets omboeken. Hierdoor komen er weer tickets of plekken vrij voor de ene datum en behoud je de klant voor een andere datum.
Maak je gebruik van munten tickets of parkeerkaarten? Dan zorgen sub-tickets voor een mooie toegevoegde waarde in de ticketshop. Je kunt hiermee een ticket soort koppelen aan een ander ticket soort. Wanneer je alleen een parkeerkaart mag kopen als je een entreeticket koopt, kan je dit gemakkelijk invoeren in ons systeem.
Bij GO-tickets heb je de keuze om wekelijks of maandelijks uitbetaald te krijgen. De maandelijkse uitbetaling vindt elke 15e van de maand plaats van de opvolgende maand nadat de ticketverkoop is gestart. Bij de wekelijkse uitbetaling krijg je iedere maandag uitbetaald.
Iedere maand of week kun je in jouw eigen dashboard de factuur downloaden. Daarnaast kan je ook de factuur module aanzetten voor ticket kopers.
In ons GO-tickets systeem kun je jouw capaciteiten beheren. Wanneer je een maximale capaciteit hebt op locatie, kun je nu met behulp van deze functionaliteit meerdere ticketsoorten aan elkaar koppelen. Hiermee creëer je een totale capaciteit op geselecteerde ticketsoorten.
Tijdens het aanmaken van een evenement, krijgen verkopers de mogelijkheid extra vragen aan te zetten. Hiermee kan je vragen stellen aan de ticket kopers om verschillende inzichten te creëren. Na de verkoop van jouw evenement kun je al deze gegevens exporteren via ons dashboard.
Wanneer je meerdere evenementen gaat organiseren, kun je bij GO-tickets scangegevens te exporteren. Zo krijg je inzicht in het aantal bezoekers, de tijdstippen wanneer de bezoekers kwamen en op welk moment er veel bezoekers waren. Hier kun je dan op in spelen met een volgend evenement.
Jouw data is veilig bij ons! We zijn ISO 9001 en 27001 gecertificeerd en werken volgens GDPR richtlijnen.
Meer over onze werkwijze