Blog 25 juli 2023

Het effect van de pandemie

De pandemie bracht voor veel bedrijven uitdagingen met zich mee, maar bij GO-tickets bleven we positief en werd het een periode waarin we groeiden en nieuwe kansen kregen. In een interview met Ineke, Operationeel Manager bij GO-tickets, nemen we een kijkje achter de schermen van onze ervaringen en ontwikkelingen tijdens en na de pandemie. Lees hieronder meer!

Overweldigd door de lockdown

Toen de eerste lockdown werd aangekondigd, werden we bij GO-tickets overvallen door een plotselinge stilte van evenementen. Net als bij veel andere bedrijven staat deze periode bekend als chaotisch waarbij iedereen op zoek was naar nieuwe manieren om alle balletjes hoog te houden. Ineke zocht naar mogelijkheden om klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, van het annuleren van evenementen tot het retourneren van ticketgelden en de klantcommunicatie. Ze herinnert zich: "Het was een hectische tijd. We moesten veel uitzoeken en extra werk verrichten door alle nieuwe uitdagingen die we normaal niet haddenHierbij stond de service van klanten altijd voorop.”

Klantengroei 

Na de eerste lockdown mochten er weer evenementen worden georganiseerd. Wel in tijdvakken, met een specifiek aantal bezoekers én binnen een bepaalde tijd. Voor GO-tickets een gat in de markt!  We gingen aan de slag met tijdvakken, die niet alleen winkeliers en organisatoren aantrokken, maar ook een diverse groep nieuwe klanten die ineens met een systeem moesten werken om open te kunnen.Deze klanten ontdekten hoe gebruiksvriendelijk ons systeem is en hoeveel tijd het hen bespaart," zegt Ineke, "Dit heeft ons klantenbestand diverser gemaakt dan ooit tevoren."

Ontwikkelingen en toekomstplannen

Tijdens de coronaperiode heeft GO-tickets dus enkele waardevolle ontwikkelingen doorgemaakt. Niet alleen met het klantenbestand, maar ook met het systeem. Zo zijn er tijdvakken geïntegreerd, is er een nieuwe website live gezet en worden er regelmatig pasjes geprint voor grote evenementen. Deze ontwikkelingen dragen ook bij aan de klantengroei. De pandemie heeft GO-tickets dus veel gebracht. “Klanten die door de pandemie gebruik moesten maken van ons systeem waren zo enthousiast dat ze na de pandemie nog steeds gebruik zijn blijven maken van het systeem”, aldus Ineke. Op deze nieuwe doelgroep hebben we dan ook ingespeeld. Zo is het systeem niet meer enkel en alleen te gebruiken door organisatoren van evenement, maar ook mensen die bezoekers willen reserveren voor een activiteit of evenement.

De weg naar succes

Vastbesloten om voorop te blijven lopen, kijken we uit naar de komende jaren. Ineke benadrukt: "We willen blijven door ontwikkelen en als gezond bedrijf groeien. Onze klantenservice staat voorop en we willen laten zien hoe gebruiksvriendelijk ons systeem is, zelfs voor klanten die het nut ervan nog niet inzien." De pandemie mag dan uitdagend zijn geweest, maar GO-tickets heeft bewezen dat veerkracht en innovatie bijdragen aan de weg naar succes . Met groeiende klantenkring en een reeks vernieuwingen, hebben we onze positie van marktleider op het gebied van klanttevredenheid versterkt. 

Dus... als je op zoek bent naar een gebruiksvriendelijk en betrouwbaar ticketingsysteem voor jouw evenementen, ontdek dan hoe GO-tickets jou kan helpen om van jouw toekomstige evenementen een groot succes te maken. 

Terug naar blog
Logo GO-tickets

Myrthe

Support & contentbeheer

ISO 9001 & 27001 gecertificeerd

Jouw data is veilig bij ons! We zijn ISO 9001 en 27001 gecertificeerd en werken volgens GDPR richtlijnen.

Meer over onze werkwijze