Blog 20 juli 2024

Succesvolle samenwerking met Partypay

In de dynamische wereld van evenementen en festivals, zijn innovatie en efficiëntie essentieel. Maarten Lammertink, medeoprichter en eigenaar van Partypay, heeft hier perfect op ingespeeld. In de onderstaande blog deelt hij hoe de samenwerking met GO-tickets heeft geleid tot een verbeterde ervaring voor zowel organisatoren als bezoekers. 

Het verhaal achter Partypay

Partypay is ontworpen om bezoekers een naadloze ervaring te bieden tijdens evenementen en festivals. “Bezoekers hebben hun tickets, tokens en lockerinfo allemaal op één plek in de Partypay App,” legt Maarten uit. “Daarnaast zijn de timetable van het evenement en een plattegrond gemakkelijk terug te vinden. Via pushmeldingen kunnen organisaties met bezoekers communiceren over faciliteiten, wijzigingen of leuke acties.” Het systeem van Partypay stroomlijnt het bestelproces voor drankjes en eten. Bezoekers vinken hun drankjes aan in de App en houden deze voor de scanner aan de bar. De barmedewerker hoeft geen bestellingen te onthouden, aanslaan of betalingen te initiëren. 

De koppeling met GO-tickets

De samenwerking tussen Partypay en GO-tickets begon toen een gemeenschappelijke klant beide systemen wilde gebruiken. “We hebben GO-tickets benaderd om een koppeling te maken met onze App. Dat ging zo goed dat we dit ook bij andere klanten hebben geïntroduceerd,” vertelt Maarten. Deze koppeling zorgt ervoor dat bezoekers hun tickets enkel in de Partypay app kunnen ophalen. Alle gegevens staan dan in één app waardoor klanten grotendeels ontzorgt kunnen worden. Een perfecte optie voor organisatoren. “De drempel om in te stappen is laag, er zijn in principe geen directe kosten aan verbonden en het contact verloopt altijd soepel.”

Innovatieve samenwerking

Wat Maarten waardeert aan GO-tickets is de fijne communicatie en de vastberaden instelling om dingen voor elkaar te krijgen. “Dit om klanten echt te helpen en de best mogelijke oplossing te bieden,” zegt hij. De integratie van ticketing en betalingssystemen is cruciaal om de totale klantenreis zo efficiënt en klantvriendelijk mogelijk te maken. In een overvolle markt is innovatie essentieel. “Net zoals je je niet meer voor kunt stellen dat je eten moet bestellen door het restaurant op te bellen, kun je je straks niet meer voorstellen om in de rij te staan voor munten. Of om je ticket, munten, locker en alle informatie niet bij elkaar te hebben in één app op je telefoon,” aldus Maarten.

De samenwerking tussen Partypay en GO-tickets is een mooi voorbeeld van hoe innovatie en efficiëntie hand in hand gaan om een uitzonderlijke ervaring voor zowel organisatoren als bezoekers te creëren.

Wil je meer weten? Neem contact met ons op voor meer informatie of vraag een demo aan!

 

 

Terug naar blog

Myrthe

Support & contentbeheer

ISO 9001 & 27001 gecertificeerd

Jouw data is veilig bij ons! We zijn ISO 9001 en 27001 gecertificeerd en werken volgens GDPR richtlijnen.

Meer over onze werkwijze