Waar veel organisatoren denken klaar te zijn wanneer het evenement is afgelopen, begint het voor anderen pas op dat moment. Vooral wanneer jouw evenement een succes was, zijn extra klantgegevens een schot in de roos. Middels deze gegevens houd jij jouw klanten warm voor een volgende editie, zorg je voor betrokkenheid en kan je de wensen en behoeften van de bezoekers in kaart brengen. Met deze informatie zorg je ervoor dat de volgende editie nog succesvoller wordt!
Het ticketingsysteem van GO-tickets biedt de perfecte uitkomst wanneer jij inzicht wil hebben in klantgegevens. Middels bestelgegevens, scangegevens en verkoopcijfers krijg jij inzicht in jouw bezoekers. Deze informatie kan in jouw voordeel gebruikt worden want hoe meer informatie over klanten, hoe beter. De klant is namelijk koning.
Nadat bezoekers tickets hebben gekocht voor jouw evenement, kan je via jouw persoonlijke dashboard bepaalde informatie terugvinden over alle verkochte tickets. Tijdens het aanmaken van een evenement, krijgen organisatoren de mogelijkheid extra vragen aan te zetten. Hiermee kan je vragen stellen aan de ticket kopers om verschillende inzichten te creëren. Na de verkoop van jouw evenement kun je al deze gegevens exporteren via ons dashboard. Daarnaast creëert ons dashboard perfect inzicht in de hoeveelheid tickets die verkocht zijn per ticket soort, Dit laat zien waar de meeste vraag naar is waar je met een volgende editie perfect op kan inspelen.
Het internet is tegenwoordig niet meer weg te denken en ook de social mediakanalen zijn belangrijker dan ooit. Social media wordt tevens gezien als een van de belangrijkste instrumenten voor de promotie van een evenement. Het ticketingsysteem van GO-tickets maakt de onlinecommunicatie nog makkelijker! In het GO-tickets dashboard beschikt elk evenement zelfs over een landkaart waarop verkopers kunnen zien in welke plaats de tickets zijn gekocht. Deze kennis kan gebruikt worden om plaatselijk of regionaal te adverteren. Je weet namelijk precies waar de meeste kopers vandaan komen.
Klik hier voor alle features!
Om te starten met de time slots kun je aanmelden en starten bij GO-tickets. Start met het invullen van het aanmeldformulier. Je maakt pas kosten zodra er een bestelling wordt geplaatst. Aanmelden is gratis en vrijblijvend. De software is dus makkelijk te proberen om te zien of het aansluit voor uw organisatie. Benieuwd of ons systeem jou kan helpen? Neem contact met ons op (bel: +31 (0)26-311 90 29 of mail: info@go-tickets.nl). Onze medewerkers staan je graag te woord en zoeken naar oplossingen voor de meest complexe vraagstukken.
Terug naar blog
Support & contentbeheer
Jouw data is veilig bij ons! We zijn ISO 9001 en 27001 gecertificeerd en werken volgens GDPR richtlijnen.
Meer over onze werkwijze