In onze kennisbank hebben we een de meest gestelde vragen alvast voor jou verzameld. Grote kans dat jij hier antwoord vind op jouw vraag.
Handleiding: Alle funcionaliteiten zijn te vinden in de uitgebreide handleiding.
Je kunt bij GO-tickets per ticketsoort een maximaal aantal tickets invoeren. Als dit aantal verkocht is, stopt de ticketverkoop van jouw evenement automatisch. Voor vragen over dit onderwerp kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Wanneer je een evenement hebt aangemaakt is het tijd om tickets samen te stellen. Hierbij is het mogelijk om verschillende ticketsoorten aan te maken (bijvoorbeeld normale en VIP tickets). Deze kan je voorzien van aangepaste tarieven. Veel organisatoren bieden verschillende soorten tickets aan per evenement. Gaat het om een seminar waarbij een lunch inbegrepen is of om een concert of club waarbij je toegang krijgt tot een VIP area? Verschillende tickets bieden een organisator een goede mogelijkheid om de bezoekers een extra service te bieden.
Om je ticket de huisstijl van je evenement mee te geven is het bij GO-tickets mogelijk om je tickets een uniek ontwerp mee te geven, passend bij het evenement. Per evenement is de boven- en onderkant van je ticket vrij te ontwerpen. Deze afbeeldingen worden vervolgens op de tickets van je bezoekers getoond. Mocht ontwerpen niet je ding zijn, dan bieden wij ook een service om het ontwerp voor je te maken, passend in de stijl van je evenement. Voor een unieke banner, vormgegeven door een professionele ontwerper rekenen wij €75,-. Neem hiervoor contact met ons op.
Organiseer je een evenement waarbij je speciale gasten wilt uitnodigen of een korting wil geven? Dan kun je gratis gebruik maken van onze gastenlijstmodule. Je levert een lijst aan met namen, codes en een mailadres. Wij zorgen ervoor dat alleen deze mensen een ticket mogen bestellen. In overleg kunnen wij via Mailchimp een nieuwsbrief versturen om de gasten op de hoogte te stellen.
Wil je meer weten over de gastenlijstmodule? Neem dan gerust contact met ons op via 026 – 311 90 29 of info@go-tickets.nl
Wanneer jij tickets hebt verkocht voor jouw evenement, kan je via jouw persoonlijke dashboard bepaalde informatie terugvinden over alle verkochte tickets.
Jazeker. We hebben op onze website een uitgebreide handleiding waarin alle functionaliteiten staan beschreven. Hierin kun je functionaliteiten opzoeken of nalezen die we middels screenshots uitgebreid hebben beschreven. Kom je er na het lezen van onze handleiding niet uit? Bel of mail met onze support afdeling en we helpen je graag weer op weg!
Met onze tijdvakken kunnen klanten zich registreren voor een bepaalde tijd. Via een overzichtelijke kalender is duidelijk te zien wanneer er nog plek vrij is. Eenmaal geregistreerd ontvangen zij een digitaal ticket met daarop het tijdvak om naar binnen te komen.
In ons systeem kan jij verschillende codes toevoegen zodat bezoekers korting krijgen op de aanschaf van een ticket. Dit doe je door bij 'mogelijke acties' op 'bewerken' te klikken. Uiteindelijk kom je bij het kopje 'kortingscodes'. Hier kan jij jouw codes invoeren.
In ons GO-tickets systeem kun je jouw capaciteiten beheren. Wanneer je een maximale capaciteit hebt op locatie, kun je nu met behulp van deze functionaliteit meerdere ticketsoorten aan elkaar koppelen. Hiermee creëer je een totale capaciteit op geselecteerde ticketsoorten.
Jouw data is veilig bij ons! We zijn ISO 9001 en 27001 gecertificeerd en werken volgens GDPR richtlijnen.
Meer over onze werkwijze