In onze kennisbank hebben we een de meest gestelde vragen alvast voor jou verzameld. Grote kans dat jij hier antwoord vind op jouw vraag.
Handleiding: Alle funcionaliteiten zijn te vinden in de uitgebreide handleiding.
GO-tickets staat voor persoonlijk contact. Hiermee onderscheiden wij ons van andere ticketingsystemen. Klanten hebben persoonlijk contact met onze medewerkers waardoor zij een beter beeld hebben met wie ze samenwerken. Aangezien alles digitaal is bij de online ticketverkoop, proberen we met persoonlijk contact meer tot de klant te komen.
We bellen regelmatig met onze klanten om de huidige stand van zaken te bespreken. Daarnaast kunnen organisatoren ons altijd bereiken via Whatsapp, de mail of chat voor vragen, hoe eenvoudig of complex deze ook zijn. We streven dan ook naar een lage responstijd laag én zorgen voor een vast aanspreekpunt. Hierdoor kan er sneller gehandeld worden. Naast onze service naar de organisatie, bieden wij ook service aan de bezoeker van het evenement.
Bij GO-tickets zeggen we: met twijfel altijd doen. Wij werken namelijk niet met contracten waardoor je vrijblijvend met ons systeem aan de slag kan. Dus twijfel je of een online ticketsysteem geschikt is voor jouw evenement? Meld je dan vrijblijvend én gratis aan via onze website.
De kaartverkoop van jouw evenement kun je direct en kosteloos online zetten. Je betaalt pas zodra mensen een ticket bestellen. Dit is een vast bedrag van €1,21 incl. BTW en iDEAL betaling per verkocht ticket.
Ons online ticketsysteem wordt in uiteenlopende branches ingezet voor verschillende doeleinden. Of je nu de reservering van een winkelbezoek wil regelen of een groot evenement organiseert, geen vraag is ons te complex. Iedereen kan gebruik maken van ons systeem, zowel voor particulier gebruik als voor zakelijk gebruik. Daarnaast maakt het niet uit of je eenmalig gebruik wil maken van ons systeem of regelmatig.
Onze huidige klanten bestaan uit organisatoren van feesten, evenementen, concerten, optredens, beurzen, lezingen, trainingen en tentoonstellingen. Maar ook steeds meer ondernemers weten ons systeem te vinden voor de verkoop van loten, organisatie van een uitverkoop of reservering van bezoekers in hun winkel of restaurant.
Waar je ook bezoekers voor wil registreren of tickets voor wil verkopen, je kan altijd bij GO-tickets terecht!
Bij GO-tickets staan goede service en persoonlijk contact voorop. Niet voor niets dat wij 7 dagen in de week bereikbaar zijn. Van maandag tot en met vrijdags tussen 09.00 en 17.00 kunnen klanten ons het beste bereiken via de telefoon of mail. Maar aangezien wij klanten hoog in het vaandel hebben, zijn wij ook buiten deze werktijden én in het weekend bereikbaar.
Jouw data is veilig bij ons! We zijn ISO 9001 en 27001 gecertificeerd en werken volgens GDPR richtlijnen.
Meer over onze werkwijze